Швидкий аналіз харчової промисловості показує, як споживачі сприймають продуктивність ресторану.
Швидкий аналіз ресторану є функцією дослідження маркетингу, який показує, як деякі ресторани швидкого харчування працюють. Порівнюючи їх конкурентів з продажу, обслуговування і навіть якості продукції. Швидкий аналіз ресторану може бути придбаний через вторинні дослідження, наявні дані, які можна придбати або через первинні дослідження обстежень, в тому числі телефонних інтерв’ю; і пошти або через Інтернет.
Вторинний швидкий аналіз харчової промисловості можна придбати через компанії. Ці дані галузі часто включають в себе інформацію про частку ринку, а також одиниці і долар продажів від конкурентів. Іншим важливим вторинне вимір дослідження аналіз частину дня. Швидкі компанії люблять знати, який відсоток клієнтів, які відвідують свої ресторани проти конкурентів на обід і вечерю.
Такі компанії також роблять галузевої аналіз самостійно через первинні дослідження, в тому числі якісних і кількісних досліджень. У якісному дослідженні, фаст-фуд компанія може попросити споживачів порівняти одну зі своїх нових продуктів харчування до конкурентного пункту з точки зору якості; і навіть ціни. Якісні дослідження зазвичай проводяться через фокус-групи. Кількісні дослідження зазвичай проводяться за допомогою телефонних опитувань, де зібрані більш детальна інформація про якість конкурентоспроможної продукції.
Швидкий аналіз харчової промисловості також може проводитися шляхом підвищення, проб і використання досліджень. Дослідження призначене для вимірювання бренду та обізнаності серед різних конкурентів швидкого харчування. Брендінг території дуже корисний при такому аналізі. Наприклад, споживачі, як правило, більше знайомі з ім’ям великих ресторанів швидкого харчування. Крім того, дослідження може також визначати, як часто клієнти відвідують один ресторан фаст-фуд проти всіх інших.
Однією з важливих функцій швидкого аналізу харчової промисловості для вимірювання задоволеності клієнтів серед різних ресторанів швидкого харчування. Компанії зацікавлені в вимірі, як вони виглядають в порівнянні зі своїми конкурентами в обслуговуванні, гостинності, чистоті і навіть вартості. Інші важливі порівняльні оцінки атрибутів включають в себе зручність розташування і порядок точності.
міркування
Швидкий аналіз харчової промисловості також може включати в себе демографічні порівняння серед ключових конкурентів, таких як середній вік, дохід і розмір житла клієнтів кожного конкурента. Інші важливі демографічні змінні є рівень освіти і типові професії клієнтів кожної фаст-фуд компанії.